Hey, Baro!~ Ada tak dengar pelajar perempuan baru tu?
More Stories
You are My Love!~ Part 1

2013/02/07 22:40
1
0
12 views
47 pages
Erti Persahabatan Erat (part 3)

Kau tahu tak? Hinata tu pentingkan diri untuk menjaga kepentingan Yoona.. Dan sekarang... Tengok si Sakura tu... kau tak kesian dengan dia ke?
2013/02/16 00:12
0
0
2 views
47 pages
No Other Than You! Episode 7

BORAM!
2012/11/24 23:45
1
1
6 views
165 pages
About me @ArfiSekar

haaaaaaiiii *kiss you*
2013/04/27 18:56
0
0
6 views
15 pages
Profile >Friend or Love<

Terima kasih semua..
aku senang terpilih sebagai pemeran utama :D dan aku akan menceritakan sedikit tentang diriku :)
2013/04/14 10:54
0
0
8 views
31 pages
Erti Persahabatan Erat.. (Part 2)

Annyeonghaseo.. Semua boleh duduk..
2013/02/15 22:11
0
0
2 views
69 pages
Erti Persahabatan Erat Part 4

Mianhae, late...
2013/02/16 17:12
0
0
4 views
36 pages
Friend or Love? part 3

Aduh.. berat bgt sih ni belanjaannya. kayak mo ke pasar aja.
2013/01/26 12:21
1
2
11 views
48 pages
You are My Love!~ Last Part

*tengok kat jam dinding yang sedang menunjukkan pukul 12:55 t/hari* boleh bertolak sekarang ni..
2013/02/09 16:28
0
0
6 views
12 pages
Friend or Love? part 2

Karin-chan dan Himeka-chan mana sih? udah jam 8 pagi kok belum dateng-dateng
2013/01/26 10:54
1
0
9 views
48 pages





