Hey, Baro!~ Ada tak dengar pelajar perempuan baru tu?
More Stories
You are My Love!~ Part 1

2013/02/07 22:40
1
0
12 views
47 pages
Erti Persahabatan Erat (part 3)

Kau tahu tak? Hinata tu pentingkan diri untuk menjaga kepentingan Yoona.. Dan sekarang... Tengok si Sakura tu... kau tak kesian dengan dia ke?
2013/02/16 00:12
0
0
2 views
47 pages
No Other Than You! Episode 7

BORAM!
2012/11/24 23:45
1
1
6 views
165 pages
Friend or Love? part 3

Aduh.. berat bgt sih ni belanjaannya. kayak mo ke pasar aja.
2013/01/26 12:21
1
2
11 views
48 pages
HARAPAN (Part 1)

hmm... Kok Karin Chan belum datang ke sekolah ya? Sepi sekali nih, Aku jadi takut...
2013/04/24 16:12
0
0
13 views
19 pages
Introduction

Hello! Nice to meet you!
2012/11/26 19:00
0
0
8 views
9 pages
You are my Love!~ Part 2

Thanks hantar aku balik.. esok kite bertemu...
2013/02/09 16:07
0
0
2 views
100 pages
HARAPAN (Prolog)

Hai Aku Miiko Chan. Aku sering menyanyi di kelas padahal banyak yang bialng suaraku cempreng -,- Padahal mereka saja yang tidak tahu seni! -_-p
2013/04/24 22:18
0
0
6 views
9 pages
Profile >Friend or Love<

Terima kasih semua..
aku senang terpilih sebagai pemeran utama :D dan aku akan menceritakan sedikit tentang diriku :)
2013/04/14 10:54
0
0
8 views
31 pages
SAHAbat hanya untuk Sahabat

Tuan puteri boleh tolong saya tak
2012/10/24 20:58
1
1
8 views
55 pages






