*tengok kat jam dinding yang sedang menunjukkan pukul 12:55 t/hari* boleh bertolak sekarang ni..
More Stories
You are My Love!~ Last Part

2013/02/09 16:28
0
0
6 views
12 pages
Erti Persahabatan Erat (part 3)

Kau tahu tak? Hinata tu pentingkan diri untuk menjaga kepentingan Yoona.. Dan sekarang... Tengok si Sakura tu... kau tak kesian dengan dia ke?
2013/02/16 00:12
0
0
2 views
47 pages
No Other Than You! Episode 7

BORAM!
2012/11/24 23:45
1
1
6 views
165 pages
HARAPAN (Part 1)

hmm... Kok Karin Chan belum datang ke sekolah ya? Sepi sekali nih, Aku jadi takut...
2013/04/24 16:12
0
0
13 views
19 pages
Friend or Love? part 3

Aduh.. berat bgt sih ni belanjaannya. kayak mo ke pasar aja.
2013/01/26 12:21
1
2
11 views
48 pages
Introduction

Hello! Nice to meet you!
2012/11/26 19:00
0
0
8 views
9 pages
No Other Than You! Episode 5

Yeah!
2012/11/23 21:42
0
0
5 views
49 pages
HARAPAN (Prolog)

Hai Aku Miiko Chan. Aku sering menyanyi di kelas padahal banyak yang bialng suaraku cempreng -,- Padahal mereka saja yang tidak tahu seni! -_-p
2013/04/24 22:18
0
0
6 views
9 pages
FRIEND OR LOVE? part 1

aku suka hari ini!!
2013/01/25 18:31
0
2
23 views
43 pages
About me @ArfiSekar

haaaaaaiiii *kiss you*
2013/04/27 18:56
0
0
6 views
15 pages






