More Stories

Friend or Love? part 3

Aduh.. berat bgt sih ni belanjaannya. kayak mo ke pasar aja.
2013/01/26 12:21
2
11 views
48 pages

Mirai No Kajitsu

Namaku Mia, Si Gadis penyendiri
2013/06/25 15:19
0
3 views
34 pages

Profile >Friend or Love<

Terima kasih semua.. aku senang terpilih sebagai pemeran utama :D dan aku akan menceritakan sedikit tentang diriku :)
2013/04/14 10:54
0
8 views
31 pages

FRIEND OR LOVE? part 1

aku suka hari ini!!
2013/01/25 18:31
2
23 views
43 pages

Harapan (part 2)

Kalian darimana?
2013/05/17 14:54
0
4 views
17 pages

About me @ArfiSekar

haaaaaaiiii *kiss you*
2013/04/27 18:56
0
6 views
15 pages

SAHAbat hanya untuk Sahabat

Tuan puteri boleh tolong saya tak
2012/10/24 20:58
1
8 views
55 pages

Erti Persahabatan Erat Part 4

Mianhae, late...
2013/02/16 17:12
0
4 views
36 pages

HARAPAN (Part 1)

hmm... Kok Karin Chan belum datang ke sekolah ya? Sepi sekali nih, Aku jadi takut...
2013/04/24 16:12
0
13 views
19 pages

Erti Persahabatan Erat (part 3)

Kau tahu tak? Hinata tu pentingkan diri untuk menjaga kepentingan Yoona.. Dan sekarang... Tengok si Sakura tu... kau tak kesian dengan dia ke?
2013/02/16 00:12
0
2 views
47 pages
More